Kawasaki Z900RS – Zábava? Retro Sexovačka!

Určite ste si to všimli. Neexistuje motorkár, ktorý by nezachytil túto dlho „naťahovanú“ a očakávanú novinku. Ak náhodou existuje, určite nečíta tento článok, pretože nemá internet a žije niekde v lesoch s Yetim. O čom teda hovorím? No predsa o hot nahotinke z Japonska, ktorá bola predstavená takmer onanistickou kampaňou – Kawasaki Z900RS!

Predstavovačka

Najprv prišla ochutnávka v podobe videa so super cool chalanmi, potom túto TRUE SPIRIT krásku odhalili na Tokyo Motor Show (kde inde, však?). Oficiálne sa ohlásili tri farby pre rok 2018. Ozaj, ako sa vám páčia?

Doplňovačka

Tri farby však nie sú dosť a teda Kawajďáci predstavili na EICMA v Miláne dalšiu verziu – Kawasaki Z900RS CAFÉ! Farebne sa vracia ku klasickej kawa zelenej a na predku jej prirástla taká ta racing oblina bublina, ktorú buď miluješ, alebo ju máš chuť strhnúť z každej krásnej motorky na ktorej ju vidíš.

Customizovačka

No aby nám nebolo málo, následne nám všetkým ukázali aké parádne customy sa dajú z tejto mašinky vytvoriť. Však customy teraz frčia a japonské klasické štvorvalce majú CuCu* radi (*CuCu – Custom Culture). Pod projekt BEYOND Z sa podpísali japonské custom dielne a že teda sánka dolu šéfe, je sa na čo pozerať.

Kefovačka

Kiežby som tu mohol napísať, ako sa na novej Kawasaki Z900RS jazdí! Ale nie nie. Ešte si na nej poriadne žiadny smrteľník nezajazdil a už svetlo sveta uzrela ďalšia, prvá nejaponská custom verzia. A prečo teda kefovačka? Lebo to tak trochu (čisto subjektívne samozrejme) chlapci austrálski dokefovali.

Zhrňovačka

Kawasaki Z900RS je novým prírastkom do rodiny retro naháčov a ja kričím: „KONEČNE!“ Vyzerá krásne a presne takto si predstavujem moju nasledujúcu motorku. Aké bude technické spracovanie, jazdné vlastnosti a celkový pocit, uvidíme až neskôr. Už teraz vieme, že to nebude vzducháč, ale kvapalinou chladený motor, a že sa litrovice kvoli emisiám asi nedočkáme. Teším sa však (a nebudem asi jediný), že napriek číslu 900 nám Kawasaki notoricky a potmehúdsky naservíruje 948ccm (111 koníkov).

Čakačka

No. V čase keď tento článok vznikal v hlave, nebola známa cena tejto krásavice. V čase písania však už je na webe a vy si okrem technických špecifikácií môžete pozrieť aj to, koľko nás bude stáť jazda s touto zaujímavou Raketovou Sexicou.

Už sa neviem dočkať, kedy ju prevetrám. No a na úplný záver – špecifikácie a ceny nájdete na webe Kawasaki Slovakia.

Mohlo by sa vám páčiť