Jedno „poldeco“ pred férovkou, prosím!

Kde sa dvaja bijú, víťazí… jeden z tých dvoch. Napriek odvážnemu marketingovému poňatiu nového výkonného kladiva z dielne Hyundai, pardón Genesis, toto nebude konkurencia pre vozy z kategórie BMW M3. Ale musí byť? V týchto pretekoch ide o čísla a tie zatiaľ preplňovaná V6 3.3 proste nemá. 370 koní je v reálnych podmienkach až-až, ale konkurencia má s prehľadom 400+.

Všetko ostatné však má. Dizajn exteriéru je natoľko patričný, že keby sa emblém Genesis vymenil za niečo prémiovejšie, zožrali by sme to aj s navijakom. Hlavne predné proporcie sú zdravo agresívne a dávajú nám na známosť, že tu sa narába s rýchlosťou (0-100 za 4,7 s, Vmax 270 km/h).

Z pohľadu jazdy sa tu bavíme o zábavnej koncepcii – motor vpredu a zadný náhon so samosvorným diferenciálom. Takže za vozidlom v prípade potreby uvidíte dve súvislé čierne čiary. Keďže si spomíname na Hyundai Genesis Coupe 3.7 V6, ktorý bol možno trochu neotesaný, ale zábava mu nechýbala, a to hlavne pri výjazdoch zo zákrut, tak vkladáme veľkú dávku dôvery aj do tohto nováčika.
Interiér podľa statických fotiek vyzerá veľmi adekvátne ambíciám, ale na dôkladné zhodnotenie si bude treba popásť oči vo fyzickej prítomnosti. Pokiaľ to Hyundai-Genesis nepreženie s cenovkou, môže to byť veľmi zaujímavá hviezdička vo svojej strednej triede.

Bude dokonca aj nejaký dízel a menší benzínový motor, ale o tom som vlastne vôbec nechcel písať. Ale vôbec…

Mohlo by sa vám páčiť