Samozrejme, toto je ďalší bilančný blábol. Ale pre nás je nesmierne dôležitý. V roku 2017 sme založili magazín a v roku 2018 ho chceme posunúť na inú úroveň. Jednoduché ako facka, zároveň zložité ako prinútiť vládu, aby hospodárila s rozpočtovým prebytkom.
Dokonca sme si ani nedopriali celý minulý rok na budovanie a rozvoj, ale iba polroka. Našu stránku sme totiž spustili až v júli, ale to nám nebráni v tom, aby sme boli na ňu v tomto bode patrične hrdí. Premietli sme na ňu náš pohľad videnia motoristického sveta.
Za ten čas sme toho zažili spoločne naozaj veľa. Popreháňali sme sa po talianskych Dolomitoch, po rakúskych Alpách, ale i po našej rodnej domovine. A toto všetko sme popísali, zverejnili, aby sme vás nabudúce prilákali zúčastniť sa dobrodružstiev spolu s nami. Nie sme uzatvorená skupina, žijúca iba pre seba a vlastné potešenie, ale chceme a želáme si, aby sa ľudia s podobnými hodnotami spájali a nie drobili, čoho sme, žiaľ, v súčasnosti často svedkami na našej malej slovenskej scéne.
Automobilový priemysel chŕli každoročne jednu novinku za druhou, preto sme sa rozhodli, že sa s vami o niektoré z nich podelíme v testoch. Nie je naším cieľom testovať hlava-nehlava a generovať nudné opisné články, na to si nájdete dosť iných magazínov. Aj pre samotného novinára je to lákavé, voziť sa každý týždeň s plnou nádržou, sú kolegovia, ktorí tomuto čaru neodolali. My však pristupujeme k tejto delikátnej téme tak trochu nábožensky. Test musí mať zmysel a zmysel má vtedy, keď obsahuje svätú trojicu. Inšpiráciu, fotografický koncept a priestor na realizáciu. Na suché čísla si stačí prečítať katalóg a netreba kvôli tomu míňať marketingové zdroje importérov.
Na druhej strane, okrem noviniek máme v našom okolí, ale i ďalej, stále dostatok nadšencov, ktorí vlastnia klenoty poukrývané pred svetlom sveta, pretože sú niečím výnimočné. Naša detektívna jednotka práve po takýchto výnimočných vozoch pátra a pracne vysvetľuje majiteľom, prečo by sa mali podeliť o ich skvosty s ostatnými.
Z času na čas sa nám stane nejaký jav, udalosť, ktorú chceme rozdiskutovať. To je účelom článkov ako „O tom, ako donekonečna ospravedlňujeme svoju kúpu…“ alebo „Syndróm ladiča„. Pri nich sme narazili na podobne uvažujúcu skupinu čitateľov, ktorá rozprúdila zaujímavú diskusiu na našej FB stránke. Takáto diskusia je presne ten správny signál, že sa chcete o niečom rozprávať, chcete nám niečo poradiť, alebo si pýtate radu vy. Diskutovať je fajn, tak diskutujme aj naďalej!
Počet článkov, ktoré sme pre vás doteraz pripravili atakuje okrúhlu stovku. Či je to málo, či veľa, necháme posúdiť spokojného/nespokojného čitateľa. Pravdou však je, že my sa neskromne usmievame. Nič nie je len tak, zo vzduchu. Za týmito článkami je veľa úsilia, času a dúfame, že aj štipka talentu. Naše rodiny by vedeli rozprávať, koľko času sme netrávili s nimi, lebo sme práve tvorili obsah pre náš projekt. V redakcii sa to nezaobišlo ani bez hádok. Každý z nás chce priniesť to najlepšie, niekedy sa však názory rôznia, to ku kreatívnej robote patrí. Ale nakoniec sme vždy našli riešenie a vždy aj nájdeme. Lebo nás táto práca jednoducho baví.
Pôvodne sme Vás chceli na tomto mieste oboznámiť s istými prekvapeniami a novinkami, ktoré chystáme v novom roku. Ale haló, aké by to bolo prekvapenie, keby sa šmahom ruky prezradilo? Jednu vec si však musíme vyjasniť. Pripravte si už teraz cez zimné obdobie tátošov, vymeňte brzdné doštičky, olej, nakúpte si lepšie pneumatiky. V roku 2018 sa bude jazdiť. Bude sa jazdiť po okruhoch, bude sa jazdiť po horských priesmykoch. A ktovie, možno navštívime aj náš Vatikán, teda on práve neznie ako sväté mesto. Volá sa totiž Zelené peklo. Ktovie…
Ďakujeme za Vašu podporu, bez Vás to zmysel nemá. Nebojte sa, neostýchajte sa, keď bude nejaké stretnutie, kľudne sa príďte s nami osobne stretnúť. Sme ako vy. Máme radi autá.
Za redakciu spísal Laco, ale na pozdrav vám kývajú aj Miloš, Mišo, ďalší Mišo od motoriek a veľa dobrých duší, ktoré nám neustále pomáhajú. Šťastný Nový rok, priatelia!